PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

Servicehelden Podcast

Optimale servicebeleving in de technische sector gaat verder dan alleen het oplossen van een storing. Wat maakt iemand nu een echte serviceheld? Hoe maak je het verschil? Maandelijks vraagt podcast-host Anita Meeuwsen inspirerende gasten het hemd van het lijf over hoe zij optimale servicebeleving zien en waarmee zij het verschil maken. De Servicehelden Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Storingservice.nl.

Afleveringen

  • #6 Jouw data is goud waard - Interview met Gaby Uljee van SpecifAi

    May 17 2022

    Artificial Intelligence, dat is waar deze podcast overgaat. Luister mee naar dit interessante onderwerp en ontdek hoe jij optimaal gebruik kunt maken van jouw data.  Gaby Uljee, directeur en eigenaar van SpecifAi, brengt in dit interview dit bijzonder technische onderwerp tot leven en vertelt hoe je al je gegevens, alle data die je hebt, betrouwbaar, zichtbaar en voorspelbaar maakt. Je krijgt antwoord op vragen als: Hoe kun je zo simpel mogelijk inzicht krijgen in al je data? Hoe kun je artifici...more

  • #5 Echt iedere klant verdient een première - Interview met Paul Westerik van a.s.r. verzekeringen

    Dec 01 2021

    Paul Westerik, Inkoper en Regisseur Schade bij a.s.r. verzekeringen is een schade-expert pur sang. Met een jarenlange loopbaan als schade-expert, opleider klantencontactcentrum, Auditor en Teamcoach weet hij als geen ander wat er voor nodig is om de servicebeleving van de klant continue naar een hoger niveau te brengen en te houden. Optimale Servicebeleving is zoals altijd de rode draad door de Servicehelden Podcast.  In deze bijzonder interessante uitzending van de Servicehelden Podcast gaat ...more

  • #4 Ontdek de kracht van non verbale communicatie - Interview met Sandra Plooster

    Oct 04 2021

    Optimale Servicebeleving is de rode draad door iedere Servicehelden Podcast. In deze vierde Servicehelden Podcast is Sandra Plooster te gast. Sandra Plooster is Unit Manager van het Klanten Contact Centrum van Constructif en leidt een team van 18 mensen. Aan bod komen: De kracht van non verbale communicatie bij telefonisch klantencontact. Zit er een max aan optimale serviceverlening? Hoe zorg je dat ieder teamlid het service DNA gaat uitdragen. Een energieke podcast met een spontane dame di...more

  • #3 De kracht van een goedlopend proces - Interview met Michel Brouwer

    Oct 04 2021

    Iedere maand vraagt podcast host Anita Meeuwsen ware servicehelden het hemd van het lijf over optimale servicebeleving in de technische sector.   Deze keer zit Michel Brouwer, mede-eigenaar en directeur van Storingservice.nl bij haar aan tafel. In dit spontane interview neemt Michel Brouwer ons mee in de  innoverende processen die optimale servicebeleving tot in perfectie bij de klanten mogelijk maken.  Ook belicht hij het belang van een goede samenwerking tussen sales en marketing. Alles om m...more

  • #2 Zo maak je het verschil - Interview met Yoeri de Jong

    Jul 06 2021

    In deze tweede aflevering van de Servicehelden Podcast heeft host Anita Meeuwsen het met Yoeri de Jong, eigenaar van de BKW Group en regiopartner Storingservice.nl, over de kracht van verrassen. Hoe maak je, als monteur, nu echt het verschil bij je klant en laat je een onuitwisbare indruk achter. Eén van de kenmerken van een ware Serviceheld. De Servicehelden Podcast werd mede mogelijk gemaakt door Storingservice.nl

  • #1 Interview met Stanley van Ouwerkerk

    Jun 17 2021

    Stanley van Ouwerkerk is directeur en mede-eigenaar van Storingservice.nl. Waar andere storingsdiensten stoppen, gaat Storingservice.nl verder. Hoe maken zij het verschil? Wat houdt het Storingservice DNA in en wat maakt van iemand een ware serviceheld? Een podcast over optimale servicebeleving waarbij niet de techniek, maar de mens centraal staat.   De Servicehelden Podcast is een initiatief van Storingservice.nl