PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

Onlyhumans

Een maandelijkse podcast over de sterke mensen achter merken. De beste communicatie lokt reacties uit als “Zo had ik het nog niet bekeken!” en “Dat zou nu eens echt over mij kunnen gaan”. Onze missie is dan ook: merken menselijker maken door hun verhalen te vertellen op een manier die hun doelpubliek ráákt. In onze maandelijkse podcast trekken we die lijn resoluut door. We praten met interessante gasten uit de sector over hun kijk op het leven, en hoe ze die aanwenden om unieke (merk)boodschap...more

Afleveringen

  • oh #10 | Alex Agnew & Andries Beckers | Welcome to the AA

    Jul 07 2020

    Wat gebeurt er als een eeuwig competitieve mens en een diep gepassioneerd man het plan opvatten om een wekelijkse podcast te maken? Dan krijg je 120 edities later de best beluisterde podcast van Vlaanderen – en twee wandelende encyclopedieën vol weetjes over dingen als milieu-economie, “thought-leader-dinges-fenomenen” en … podcasts an sich, natuurlijk. Met wie anders dan met Alex en Andries konden wij een boeiendere, extra lange babbel voeren over hoe je een succesvolle podcast maakt? Listen an...more

  • oh #09 | Jonas Mallisse | Too Good To Go

    Jun 11 2020

    Jonas Malisse stampte de Belgische tak van Too Good To Go uit de grond. De app tegen voedselverspilling redde onlangs de twee miljoenste maaltijd van de vuilbak. In deze podcast hoor je hoe Jonas’ goesting voor sociaal ondernemerschap in India ontkiemde, hoe je concurreert op inhoud in plaats van prijs en waarom je op dit moment uit vaderlandsliefde minstens een keer per week frietjes moet eten. Pommes duchessekes mogen ook. Smakelijk!

  • oh #08 | Luc Van Moerzeke | Vulpia

    Apr 15 2020

    “Een shitty manager die van mensen houdt.” Zo omschrijft Luc Van Moerzeke, CEO van Vulpia, zichzelf. Die liefde voor mensen vormt de rode draad door zijn werk én leven. Luc vertelt over het succesverhaal van Vulpia, inclusief mislukkingen.Beluister de podcast - in precoronatijden opgenomen - hier, of via je favoriete kanalenOh, are you talking to me?OnlyhumansApple PodcastsGoogle PodcastsSoundcloudYouTubeSpotifyDeezerRSSOh, let's get socialFacebookLinkedInTwitterInstagram

  • oh #07 | Jasmien Wynants | Flanders DC

    Mar 11 2020

    Waarom duurzamer worden als bedrijf én daarover communiceren de toekomst is? Jasmien is duidelijk de geknipte persoon om die vraag te beantwoorden!Oh, are you talking to me?OnlyhumansApple PodcastsGoogle PodcastsSoundcloudYouTubeSpotifyDeezerRSSOh, let's get socialFacebookLinkedInTwitterInstagram

  • oh #06 | Peter Van Praet | Bavet

    Feb 05 2020

    We praten met Peter Van Praet van Bavet over schaalbaarheid – meer bepaald hoe je een enorme groei toch kan combineren met personalisatie en voeling met het ‘lokale’.Oh, are you talking to me?OnlyhumansApple PodcastsGoogle PodcastsSoundcloudYouTubeSpotifyDeezerRSSOh, let's get socialFacebookLinkedInTwitterInstagram

  • oh #05 | Lieven Van Nieuwenhuyze | House of HR

    Jan 08 2020

    Op het snijvlak van HR, IT en marketing met Lieven Van NieuwenhuyzeLieven Van Nieuwenhuyze situeert zichzelf “in de schemerzone tussen HR, IT en marketing”. Als group CMO bij House of HR (dat onder meer Accent onder haar vleugels heeft) komt zijn kennis van al die markten prima van pas. Maar ook wij maakten er dankbaar gebruik van. Lieven bleek namelijk de geknipte persoon om hot topics als employer branding en e-recruitment mee te bespreken. “House of HR is een innovatief bedrijf. Wij zijn nu b...more

  • oh #04 | Raymond Klompsma | srprs.me | Wobbly Sun

    Dec 16 2019

    Raymond Klompsma houdt een pleidooi voor meer hinkelenMeer dan 120.00 reizigers boekten de afgelopen vijf jaar een reis met srprs.me. Hun bestemming? Onbekend. Terwijl vakantiegangers hun trip vroeger tot in de puntjes voorbereidden, leren srprs.me-klanten loslaten, en vooral genieten! Oprichter Raymond Klompsa startte het concept vanuit een diep geloof in onbevangenheid. Intussen is hij klaar voor een nieuw project, waarbij – surprise surprise – het verrassingselement alweer centraal staat.“Doe...more

  • oh #03 | Noortje Palmers | Fotograaf

    Nov 18 2019

    Fotograaf Noortje Palmers over borsten, personal branding en de kracht van beeldIn de reclame- en modewereld is fotograaf Noortje Palmers al lang geen onbekende meer, maar ook bij het grote publiek doet haar naam sinds deze zomer een belletje rinkelen. En dat heeft ze allemaal te danken aan borsten. Samen met goede vriend Jasper Declerq zette Noortje namelijk het Taboob-project op poten, waarmee ze de grenzen van vrouwelijk naakt op Instagram opzocht. Een project dat heel wat belangstelling kree...more

  • oh #02 | Stijn Lowette | Kambukka

    Oct 07 2019

    Over het succes (én de stichter) van drinkbussenmerk KambukkaVan Limburg tot in Azië: het is niet de titel van de nieuwste K3-hit, maar de weg die het gloednieuwe drinkbussenmerk Kambukka in slechts een paar maanden tijd afgelegde. Om die straffe evolutie te verklaren, zoomen we in op stichter Stijn Lowette. Ontdek hier wat Kambukka met kamelen te maken heeft, hoe Stijn van de telefonie in de drinkware rolde en waarom vertrouwen goud waard is.Et voilà, KambukkaHet lijkt haast of het succes van K...more

  • oh #01 | Tom Andries | Today

    Sep 12 2019

    Een babbel over branding met Tom Andries, de man achter de A van AntwerpenWie de voorbije maanden onder een steen leefde (of in de zetel, gefocust op het nieuwe seizoen van La Casa de Papel), heeft misschien gemist dat we de handen in elkaar sloegen met Today. Dat was niet alleen hét excuus voor een feestje, maar ook – zodra we enigszins bekomen waren – voor een babbel over branding met oprichter Tom Andries. Hij mocht de spits afbijten in onze podcast. Natuurlijk was hij daar niet alleen te gas...more